close

Buried Down

UNXL(언오피셜 / unofficial) | LOST

2022.11.27

 

翻譯 : C.Y. (©Lavender_1989)

 

【Official Lyric Video】

Lavender_1989 英中字幕影片】

 

作詞 INTEC(인택)

作曲 INTEC(인택), JESE

編曲 JESE

 

Don't wanna lie

我不想撒謊

But I can't explain

但又闡明不了

I don't know what you did

時至今日 我不知道

and what you meant so far

你做了什麼 想表示什麼

 

So many times

三番兩次

even I could't imagine

多到我都難以想像

you tried to tie me up

你試圖將我綑綁

and drag me down so far

將我拖垮 時至今日

 

You're always smoking while we're kissing

你總是在我們親吻時抽著菸

You pull my necklace

你扯掉我的項鍊

I kind of like it

我有些喜歡

I can't leave you, escape from you

我離不開你 脫離不了你

Tell me that you make me alive

告訴我 是你讓我活了過來

'She told me love me'

「她和我說她愛我」

I know you love me

我知道你愛我

 

It's buried down

已被埋葬

in where I offered you to have

埋葬於我給予你的地方

You make me alive

是你讓我活了過來

Nobody sees through my mind but only you

沒有人能看穿我的心思 除了你

Nobody feels Nobody changes

沒有人察覺 沒有人改變

Cause everthing inside of me is buried down

因為我內心中的一切已被埋葬

Nobody sees through my mind

沒有人能看穿我的心思

 

You're always smoking while we're kissing

你總是在我們親吻時抽著菸

You pull my necklace

你扯掉我的項鍊

I kind of like it

我有些喜歡

I can't leave you, escape from you

我離不開你 脫離不了你

Tell me that you make me alive

告訴我 是你讓我活了過來

'She told me love me'

「她和我說她愛我」

 

(It's buried down)

已被埋葬

(You make me alive)

是你讓我活了過來

 

It's buried down

已被埋葬

in where I offered you to have

埋葬於我給予你的地方

You make me alive

是你讓我活了過來

Nobody sees through my mind but only you

沒有人能看穿我的心思 除了你

Nobody feels Nobody changes

沒有人察覺 沒有人改變

Cause everthing inside of me is buried down

因為我內心中的一切已被埋葬

Nobody sees through my mind

沒有人能看穿我的心思

 

翻譯  :   C.Y.

翻譯如有錯誤,懇請指正

轉載請註明出處 ©Lavender_1989

如需將翻譯用做其他影音等用途

請註明出處並於上傳完成後將網址貼於此篇留言或悄悄話

謝謝!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    C.Y. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()