close

December 31

제이유나(J.UNA) | Discovery

翻譯  :   C.Y.

非專業翻譯,如有錯誤,歡迎指正~~

 

Lavender_1989 中字幕影片】

 

Written, Composed, Arranged by 제이유나 J.UNA

Vocal/Chorus 제이유나 J.UNA

A.G 제이유나 J.UNA

 

Like December 31

就像到了一年的尾聲

It's really gone like yesterday

就像昨天一般銷聲匿跡

I don't have anything to say

我無可多言

because it's too late

因為已太遲了

 

You were in-front of me

你本來近在眼前

I thought about the things in tomorrow

但我卻嚮往著未來的明天

I didn't know it brings me sorrow

渾然不知讓我難過的是

the things about today

今天的經歷

 

why am I always

too late to notice someday

為什麼我總是晚了一步才明白

when you leave me

and there's no tomorrow

一旦你離開我 我就沒有了明天

or beauty in my heart

心中的光彩也消逝

I just need one day

請賜我一天就好

for all my stupid mistakes

讓我彌補這些糊塗的錯誤

and I call your name like always

讓我一如往常呼喚你的名字

but it was just another mistake

可這也只是另一個錯誤罷了

 

I didn't know the clouds

are moving in the sky

我不見天上的雲朵在飄動

I always looking at my front line

我總是侷限於看向前方

It's just another lie

但這也只是謊言罷了

 

I didn't know anything about the winter

我不了解 關於冬天的一切

cause you always hug me with your feathers

因為一直有你用羽毛擁抱著我

but it's too late now

但如今已太遲了

 

why am I always

too late to notice someday

為什麼我總是晚了一步才明白

when you leave me

and there's no tomorrow

一旦你離開我 我就沒有了明天

or beauty in my heart

心中的光彩也消逝

And I just need one day

請賜我一天就好

and I call your name like always

讓我一如往常呼喚你的名字

but it was just another mistake

可這也只是另一個錯誤罷了

 

I know I'm grown up men

我知道我已長大成人

but I don't feel that way

但我並不這麼認為

I'm still too young to live by my own

我還是不夠成熟 無法獨當一面

 

Now I need to be strong and brave

現在的我該要變得堅強勇敢

 

Now I need you to stay

但現在的我需要你留下

I need you to stay

還需要你留下

I need you to stay

需要你留下

 

轉載請註明出處

©Lavender_1989

翻譯  :   C.Y.

非專業翻譯,如有錯誤,歡迎指正~~

如需用做其他影音等用途

請註明出處並於上傳完成後將網址貼於此篇留言或悄悄話

謝謝!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    C.Y. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()